onsdag 16 maj 2007

Värsta tv-paret

Vet inte om jag är överkänslig men det finns tv-seriekaraktärer som får mig att vilja ta närmaste osthyvel och karva ut hjärtat alternativt dunka huvudet i en stenvägg riktigt länge när jag ser dem. Där har jag hamnat med karaktärerna Julia och Holt i den rätt kassa tv-serien "Dirt". Jag tror det värsta är att de är så vansinnigt deprimerade HELA TIDEN. Så olyckliga och så fantastiskt tråkiga. Om jag skulle vara tvungen att umgås med dom, i deras skumma fula sovrum där de hänger mest hela tiden (i alla fall hon, oftast iklädd någon skabbig negligé, han är ibland iväg och ligger med Courtney Cox) skulle jag förmodligen också börja skjuta heroin.

OK, Holt och Julia. Jag vet att ni inte finns på riktigt men snälla, här är lösningen på era problem:
1. Ta en dusch.
2. Gör slut.
3. Försvinn ut ur den populärklturella myllan fortare än kvickt.


Het?


Kul?

Inga kommentarer: