tisdag 29 maj 2007

Vad är det för fel på skivbolagstjejer?

Jag menar, de jobbar i en bransch på utdöende. (Kommer ni ihåg typ i mitten på 80-talet när det coolaste som fanns var att jobba på skivbolag? Det gör dom iaf). Man skulle ju kunna tro att det är dags att vakna upp ur dvalan och
1. Sluta jiddra och 2. Börja visa lite ödmjukhet.

Icke.

De kör på Bingo-metoden. Kör på som vanligt. Och tror att DOM gör OSS en tjänst när de fixar intervjuer med sina artister. Ofta med attityden "Tjena, nu släpper xx ny skiva/spelar där och där. Det passar oss bra om det kommer i tidningen på tisdag".

Åh morr, jag känner mig aggressiv. En naturlig reaktion när folk tar en för en idiot.

Orkar förresten inte ens börja förklara hur mycket jag avskyr den nya Coca Cola Zero-reklamen för det vore som att släppa proppen ur ett badkar och jag ska snart sova.
Men det är mycket.

Inga kommentarer: