söndag 20 maj 2007

Bättre än knark!



Jo, jag svär. För första gången den här långhelgen känner jag mig aningens pigg. Järnbrist, extremt långdragen bakfylla, vårtrötthet, pollenallergi, depression- tro mig jag har spekulerat i veckor nu över VARFÖR jag är så osexigt trött HELA TIDEN.
Men nu skiter jag i vilket. Jag har funnit en ny bästis att hålla i handen när ögonlocken hänger sig tunga och jag hamnar i trött-koma.
En liten småäcklig tablett med geggigt inkrom som gör mig alert och på hugget igen. Som en riktigt hungrig reporter.
Tar jag några till kan jag ju kanske till och med åka hem från jobbet nu och bete mig som en riktig flickvän också.
Istället för som en säck potatis.
Sagt och gjort.
Mums.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ok, jag vet att första e gratis. Men för gammal vänskaps skull tycker jag att jag borde få krita lite på de där...

Anonym sa...

jag njuter av att se dig långsamt dras in i missbruket..he he he..
Och som sagt..FÖRSTA är gratis...