onsdag 30 maj 2007

Inte bara hat

Jag har en vän, låt oss kalla henne Olivia. Hon brukar ofta få mail och bloggkommentarer från det svenska folket, som faktiskt inte bara har det berömda blogghatet på hjärtat. Ibland när det plingar till i inkorgen är det muntrationer som detta:

Hej!

Jag heter xx och är 22 år och är singel så jag vill bara höra om du är
singel så vi kan börja träffas nång gång som en dejt. Jag söker en flickvän
nu jag är 1.78cm lång, vi kan gå på t.ex bio, mysmiddag, fika eller
romantisk picknick i nån park. Men du kan väl höra av dig till mig om du är
intresserad. Du kan maila mig eller så ring
mig på mobnr xx så vi kan prata och bestämma träff. Jag har
telefontid: Mån-fre 12.00-16.00. Lör-sön 12.00-16.00.

OBS: Jag är snäll, söt, romanisk, snygg, glad, mysig, öppen, rolig, humor,
omtänksam, sportintresserad
/xx

Ahhh! Äntligen känner jag mig på lite bättre humör!

Inga kommentarer: