söndag 2 september 2007

Låter inte jag lite sneaky?

Är lite småsjuk men jobbar (såklart) ändå. Då får man pausa ibland och göra lite, eh, tester på nätet. I första testet visade det sig att jag tillhör kategorin människor som använder BÅDA hjärnhalvorna lika mycket.
Bra: Därför att man då är sjuuukt kreativ.
Dåligt: Därför att man ibland kan bli helt paralyserad, när båda hjärnhalvorna bråkar om hur ett problem ska lösas.

Testade också vilken typ av hund jag är på jobbet (jag orkar inte ens kommentera)

Jag är tydligen en Grand Danois. Jag låter lite smålurig faktiskt, om ni frågar mig.
"Miranda, your breed of dog at work is a Great Dane.
You have an uncanny ability to mask your leadership qualities until the time is ripe. You're not one to blurt out your design until you've had enough time to fully form your grand plans".

(Vänta bara, liksom...snart kommer jag slå alla med häpnad moaaahaha).

Inga kommentarer: