söndag 23 september 2007

Är jag tråkig om jag säger att det var fruktansvärt?

Äh, jag orkar inte ens berätta om Ladies Night. Olivias min nedan illustrerar det hela ganska bra på något vis.



Fick för övrigt en härlig inblick i hur det är att vara Olivia när vi efter spektaklet blev inskuffade i en champagnespäckad hummer-limo, med diverse kvinnliga kändisar, och körda till efterfesten på Plaza club. Mycket bisarrt och otroligt tacky, speciellt när chauffören körde fel. Christine Meltzer var snabbast på champagnen och skickade runt flarran i bilen. Marie Serneholt och hennes polare passade. Och Haddy Jallow blev lite irriterad över den dåliga musiken.

På festen totalvägrade arrangören att låta oss gå (när vi försökte smita iväg) och tog Olivia i ett fast grepp och styrde oss med bestämda steg till vip-rummet. Vad ska man säga, vi fick offra oss och käka och dricka lite gratis. Sedan kom alla artisterna och shit vad folk smörade. Helt otroligt. Ungefär då beställde Anders Timell in en flaska skumpa. Och sedan gick allt överstyr. Jag kom hem halv fem och vad som egentligen hände där emellan kommer jag knappt ihåg. Får då och då minnesflashbacks av shots, East, svarta män, V, irrfärd genom köket ner till Hells Kitchen (kan det vara Stockholms gräsligaste ställe just nu?), champagne, Spy Bar (fick visa leg!), ännu mera shots. Avslutade kvällen med att dokumentera mig själv i min hiss.



Ganska fräsch om jag får säga det själv. Låg sedan i fosterställning hela dagen igår. Och drog på fest igen på kvällen. He he. Än är jag inte 30. Goddammit.

Inga kommentarer: