måndag 10 september 2007

Bröst i skandaldrama

Satt och bläddrade i en gammal Expressen när jag väntade på min välförtjänade hämtmat igår. Medan jag sörplade på en indisk jätteöl funderade jag lite på deras tre sidor långa extra extra nyhet som de även gjorde löp på i lördags. Nakna kvinnor på fest på Nordiska museet. SKANDAL.

Eller? Ärligt talat, jag fattar inte vad som är grejen. En överklassnubbe har fest på Nordiska museet. Han vill ha lite "Eyes wide shut"-känsla på partajet och hyr därför in brudar som har venetianska masker på sig. Och inte så mycket kläder. Modellerna kommer från Bingo Rimers agentur. SKANDAL.

Va? Det antyds liksom i artikeln att det pågick något fuffens där. Snortade de rika kidsen kokain från de barbystades kroppar? Fick man ligga med modellerna mellan varmrätt och efterrätt? Var någon tvingad att visa brösten?

Tja, det verkar inte så.

Tre sidor. Löp.

Jag vet inte om ni håller med men jag tycker det var en smula överdrivet.
(Bingo Rimers modeller visar för övrigt brösten i en tidning i en Pressbyrå nära dig typ vareviga dag. Inte olagligt på något vis. Tacky och lite loseraktigt möjligtvis. Ska Expressen göra löp på det imorgon kanske?).

Inga kommentarer: