onsdag 12 september 2007

En porrkanal- äntligen!

Asså jag är inte så himla bevandrad på området. Men jag tvivlar på att de allra flesta som kollar på porr (och det gör ju de allra flesta) är tillräckligt bekväma med sin lilla sidoverksamhet att de vill skylta med det.
Kanske är det bara jag men vill man inte ligga lågt med sitt smuts? Det ligger väl i sakens natur, och har gjort ända sedan den skamliga skogsporren gjorde entré (visa mig den kille som INTE har letat fuktiga porrtidningar i barrträdsmiljö...) - vidare in i den digitala eran då många skamsna snubbar fått arga flickvänner på halsen på grund av ett alltför omfattande casheminne?

Så Canal plus satsning på kvalitetsfilm och sport och dessutom, typ HELT OFRIVILLIGT, ett p-rullemaraton som bihang i tablån på sena kvällar, var väl ett genidrag. Alla nöjda och glada liksom.

Men nu kommer nya Canal 69, som ska visa porr dygnet runt (lite analt innan morgongröten, härligt!), och kan väljas som ett tillbehör om jag har fattat saken rätt. Hur kommer den in i bilden? Hur många äkta män kommer att kryssa i den rutan när det blir dags att välja nytt film- och sportpaket? Ska bli mycket intressant att följa.

3 kommentarer:

Ingoman sa...

Hahahaha

Anonym sa...

Förmodad målgrupp: ungkarlar.....

Anonym sa...

Och så lär de ju förbli. Fatta att börja dejta någon och upptäcka att de har Canal 69...