måndag 3 september 2007

Gnälligast i Hollywood?

Nicklas Söderblom- nu är det dags att skärpa till sig.
Den senaste i raden av kiss-and-tell-böcker får mig att vrida mig av skrattkramp här i min snoriga tillvaro på sofflocket. För er som inte är helt uppdaterade- den här svenska snubben har alltså varit ihop med Nicollette Sheridan (hon den lite slitna blonda slampiga i "Desperate Housewives". Det tog slut och nu vill han uppenbarligen tjäna så mycket pengar han kan på det tydligen "stormiga förhållandet").

Det komiska är att denne uppenbart kändiskåta man vill göra allt för att få henne att framstå som en riktig häxa- (det bästa är att han verkar ta det som en PERSONLIG KRÄNKNING att hon bajsade med öppen dörr under deras förhållande)- men bara lyckas skämma ut sig. Eller är det bara jag som 1. orkat engagera mig och 2. genomskådat en riktig tönt som uppenbarligen inte pallat att stå i skuggan av sin tjej?



I ett utdrag i gårdagens Söndag får man läsa lite om vad mer den stackars Nicklas har blivit utsatt för. Som när de var på Golden Globe-galan och han tvingades sitta ensam med en av "Desperate Housewives" producenters mammor i EN HEL TIMME (eh, ledtråd Nicklas- ni som var där som + 1 alltså) medan Nicollette var iväg för att mingla och göra press (alltså jobba lite- vilket var därför hon var där- eller?). Stackars Nicklas. Han verkar verkligen ha haft det svårt. Tillsägelser om hur han skulle bete sig på röda mattan fick han visst också. Hu så hemskt.

Ok, Nicollette Sheridan är kanske inte den mysigaste kvinnan i världen. Men att hon inte pallade med en tjurig typ med uppenbara attitydproblem som Nicklas- det fattar jag faktiskt precis.

"Hon bajsade med öppen dörr"- herregud, antingen så har jag feber eller så kan det vara det roligaste jag läst i år.

2 kommentarer:

Sara Haldert sa...

jag fick andnöd när jag läste den där artikeln. på rikigt. tog mej för halsen, kippade efter andan.

Mirre sa...

Vad skönt. Ibland tror jag nämligen att jag överreagerar på saker och ting. Men nu är jag iaf inte ensam...