måndag 26 november 2007

So, will you ever go back doing the show again?

Imorgon tisdag kommer vara en stor dag för mig.
Kanske en av de största i mitt liv.
Allvarligt.
Jag har vid det här laget intervjuat rätt många kändisar. På telefon och IRL.
Fabio, Hugh Grant, Kirsten Dunst och Jason Schwartzman är några namn från utlandet.
Svenska tungviktare är väl typ Gynning, Michael Nyqvist, alla i förra Melodifestivalen, en imponerande mängd Idoler, Lill-babs, Paolo Roberto och, tja de flesta i kreti-och-pleti-skiktet.
Känns det som ibland.
Jag brukar inte känna mig speciellt impad och det brukar gå ganska bra.

Men i morgon smäller det. Jag ska för första gången intervjua en riktig idol.
Det hela känns mycket overkligt.
Jag vill ta mobilbilder i smyg och tigga om autograf och överhuvudtaget är jag rädd att jag kommer bete mig oproffsigt och typ drabbas av tourettes eller akut handsvett eller nåt.
Jag är så nervös.

Åh, wish me luck.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Seinfeldt?
//Johan

Anonym sa...

Uncle Leo?

Anonym sa...

Ja! Jag skakade hand med honom! Ska aldrig mer tvätta den!