måndag 19 november 2007

På en skala alltså

Jag hade en så trevlig helg att jag knappt har mage att klaga på att det är måndag. Hann vara lite kulturell (två festivalfilmer- fantastsikt fina "Juno" och en "Paranoid park" som jag tycker var lite..platt). Och dessutom käka en massa chips med lite kompisar och dega lagom mycket på soffan. Och slängde in en tvätt och kände mig huslig.

Bäst av allt var att jag tog mig ut på en runda på stan fredag OCH lördag! Ha ha, världens triumf. Fram till nu då, när jag är helt mosig fortfarande fast det snart är dags för lunch. Skandal. Men det är ett hårt jobb och jag måste göra det.
För nu ska jag sluta skjuta upp den här 30-årskrisen och bara slänga mig ut i den, omhudla den, grotta ner mig och få lite smuts på knäna.

Handskarna är av.

(Patetiskt, ja visst. Frågan är bara exakt hur mycket?)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mirre, jag knarkar din blogg. Är säkert inne tio gånger per dag. Men jag tycker att uppdateringstempot varit lite trögare än vanligt på sistone. Så jag skulle bara vilja lägga in en önskan om fler inlägg. Tack!

//C

Mirre sa...

Kära "C".
Jag vill självfallet inte göra mina fans besvikna.
Ni ska få ert lystmäte, all tre.

Anonym sa...

Tack! Behovet av skön läsning är just nu väldigt stort här borta på Nyheterna, du vet skrivborden bakom den där busikga fikusväxten.