onsdag 7 november 2007

Jag står i vägen för mig själv

Just nu känner jag mig så tråkig att jag närapå borde skjutas.
Det är sjukdom som lurar i min kropp, jag känner hur det mobiliseras på sina håll där inne. Sjukcellerna vill ta över men friskcellerna vill inte riktigt ge upp.

Jag vill absolut inte bli sjuk. Det enda som kan rädda mig från tristessen just nu är att vara pigg nog att kunna gå ut i helgen. Vill, vill vill.
Hade kunnat gå ut på roliga grejer hela den här veckan, igår var det någon Beyond Retro-invigning, imorgon är det något Tommy Hillfiger-tjohejs på Berns, på fredag är det invigning av nya klubben Ambassadeur på Kungsgatan (MÅSTE ju kolla in vad de har hittat på i gamla Blue Moons lokaler), på lördag är det Mårtensafton och då drömmer jag om att ha en rolig middag hemma med en skojig skara vänner och sedan sticka till Spyan när Erika (och tydligen även Sigge!) ska spela.

Men av allt detta kan det bli intet.
Jag dööör vad jag är tråkig i så fall.
Jag är ju inte ens gravid.

Inga kommentarer: