söndag 4 november 2007

Så full av hat

Efter att ha genomlididt två avsnitt av nya säsongen av Prison break kommer jag ihåg det. Varför jag svor på att ALDRIG mer se den här förbannade serien någonsin mer. Jag när nämligen ett bottenlöst hat till ALLA rollfigurer. (Lite av ett problem när man följer en tv-serie).

Lille McGyver-Wentworth och hans puckade brorsa. Hatar dom.
Den knarkande polisen. Hatar.
Puckade brorsans son. Hatar.
T-bag..hm..honom tolererar jag.
Killen som bara vill hem till sin Mary-Cruz. Hatar nästan mest av alla.

Men mest av allt hatar jag att dom nu sitter i ett NYTT fängelse. (Ok, visserligen blev serien otroligt dålig så fort de väl bröt sig ut ur det förra fängelset. Men KOM IGEN, hur krystat får det bli!). Vad ska hända i säsong tre? Ska de ALLIHOP bryta sig ut från typ Guantanamo bay?

Och jag undrar hur de tänker lösa att lille Wentworths kropp är helt täckt av tatueringar- som nu är helt irrelevanta för handlingen? Blir det långärmat resten nu eller?

Åh, detta tv-seriehat!
Det inkluderar nu mera även "Heroes". Ursäkta men Hiro. Han framställs ju som utvecklingsstörd.
Nä, hat.
Morr.

Åh vad jag längtar efter Lost. Där hatar jag inte så många. Vad jag minns iaf.

(Jag tror jag ska börja kolla på "Tell me you love me" och "Californication" så länge).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Boston Legal.

Säsong tre släpptes på DVD för en vecka sedan.
//Johan

Mirre sa...

Hmm..kanske det kanske...

Anonym sa...

Det finns ingen anledning att tveka. Denny Crane himself får övertyga.

"As you get older your priorities change. You begin to realize what really matters. Money!"

"You hear the one about the fella who died, went to the pearly gates? St. Peter lets him in. Sees a guy in a suit making a closing argument. Says 'Who's that?' St. Peter says, 'Oh, that's God. Thinks he's Denny Crane."
//Johan