onsdag 31 oktober 2007

Olivia och Stallone



Jag har fått en jätterolig bok på posten. Där finns alla hunkar från min barndom. Min personliga favorit är Val Kilmer från Top Gun. Jag och Olivia förenades i vår kärlek för Val igår. Det var ett vackert ögonblick.
Eller som Olivia uttryckte saken.
- Man ville ju absolut inte ligga med Tom. Man ville bara ligga med Ice man.

Ahh. Så rätt.

Sedan envisades hon med att tycka att en ung Sylvester Stallone var det hetaste heta.
Men det får hon faktiskt stå för helt själv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Top Gun, vilka minnen. Motljus-hångelscenen var det absolut sexigaste jag sett när den kom. Och Kelly McGillis, jösses så snygg hon var.

Satt och kollade på den berömda ”she's lost that loving feeling” scenen förra sommaren innan vi skulle gå ut. Det hela spårade ur lite, vi såg den ungefär 50 ggr i rad. Det kunde givetvis bara sluta på ett sätt. Jag och en kompis. På knä. På Bistro Jarls uteservering, serenerandes en stackas tjej...

Mirre sa...

Åh, vilken grej. Det är min hemliga dröm att någon ska göra för mig. Fan vad förstörd man är av de tidiga tonårens filmupplevelser...