söndag 21 oktober 2007

Det dunkar i min skalle

Det börjar bli en sliten klyscha men shit vilket straff det är att gå ut nu för tiden. Eller, att gå ut är ju fortfarande rätt kul. Det är dagen efter som är problemet. Är det verkligen värt att TOTALT sumpa en dag i veckan? Är andelen kul som man har på en fredagkväll tillräckligt stor för att uppväga den andel av svår bakfylla som man känner på lördagen?

Hm..jag får nog ta och svara ja på den frågan. Men det är på håret.
Det skumma är att jag inte dricker speciellt mycket. Spelar ingen roll, blir helt förstörd ändå. Som en riktig seriefigur som kräver total tystnad för att inte få blixtrar runt huvudet.

Eller så var jag fullare än jag tror i fredags. Kvällens händelseförlopp är faktiskt inte helt glasklart nu när jag verkligen tänker efter. Var jag på Hells Kitchen? Värsta stället i stan IGEN? Blev Cissan arg som ett bi helt plötsligt? Och tvingade mig att gå till China? Som var ruskigt tomt. En sak minns jag bestämt. Träffade min mesta bloggläsare Johan för första gången. Vad säger du Johan, var jag full eller?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kan inte riktigt svara på det, hela situationen var lite för märklig för att jag skulle lägga märke till något sådant.

Ni gick alltså från Spy Bar för att gå till Hells Kitchen? Det är ju också ett val...
//Johan

Mirre sa...

jag vill helst inte prata om det.

Anonym sa...

Jag tror inte att det har så mycket med ålder eller mängd dricka som gör det. Det är fredagarna! Man ska inte dricka på fredagar efter en hel hård arbetsvecka. Jag får aldrig samma baksmälla efter lördagsfester som fredagsfester. Fredagsfester är farliga saker.

Anonym sa...

Köper faktiskt inget av resonemangen ovan. Tror helt enkelt det är en fråga om träning. Klart som fanken att man får träningsvärk om man bara går till gymmet på fredagarna. Träna oftare och hårdare så ska du se att det blir bättre.
//Johan