onsdag 24 september 2008

SVT- det nya Klick!

Igår gick kvällen i SVT:s tecken. (Ja, förutom Idol såklart. Slutaudition är den bästa fasen tycker jag. Så otroligt spännande. Jag skojar inte nu, jag tycker verkligen det.)

Men sen blev det alltså Videokväll hos Luuk och Närbild med Fredrik Sahlin. Deras respektive gäster var Carolina Gynning och Gustaf Skarsgård. Kom på att jag har intervjuat båda två, in the good old Klick!-days.

Och faktum är att resultatet, både Luuks, Sahlins och mina, var slående lika.

Gynning snackar om sin rastlöshet, check. Gynning snackar om sin tid i och efter Big Brother, check. Gynning snackar om sitt vilda liv och hur hon utsatts för fördomar och att hon vill satsa på sin konst, check.

Skarsgård snackar om teaaatern, check. Skarsgård snackar lite om sina kända familjemedlemmar, check. Skarsgård snackar om hur kul det är att filma med svärd och hästar, check.

Vad kan man nu dra för slutsats av det?

Borde jag bli programledare för Melodifestivalen?

Inga kommentarer: