onsdag 9 januari 2008

Idag är jag bitter

En lite mer storsint sida av mig hade ju kunnat känna glädje för att mina kollegor i Gbg också får chansen att träffa lite riktigt roliga kändisar. Det är ju trots allt oftast hit till Sthlm och typ Grand Hotel de kommer, de internationella rackarna.

Men icke. Jag känner bara bitterhet.

När mannen som står högst upp på listan över drömintervjuobjekt, den svåråtkomliga och så fascinerande Lukas Moodysson, för en gångs skull ställer upp på en presskonferens. Och dessutom har med sig Gael Garcia Bernal (!!!!) som en sjukt smakskig bonus och, för all del, Michelle Williams. Så är det i fucking Trollywood. Grattis Trollhättan. Och grattis Gbg.

Verkligen.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ni är verkligen sjukt besatta i Gael! Kan i och för sig förstå det, riktigt het snubbe.

Är inte Moodysson bara märklig? Har aldrig förstått hans storhet.
//Johan

Anonym sa...

Men Johan, nu blir jag besviken. Har du sett Fucking Åmål, Lilja och de andra? Ok, han blev kanske lite väl spejsad nu senast. Men det är ju lite spännande också, att man aldrig vet vad som väntar. Och att han nu lyckats få till den här casten (iiihhh!!!), bara det är ju pretty cool for a swedish guy.

Anonym sa...

johan, vem är du egentligen? ge dig till känna...

Anonym sa...

Gillade faktiskt Fucking Åmål. Resten tycker jag ärligt talar är ren skit, och mamma säger alltid att man ska vara ärlig.

Men visst, jag kan förstå att det vore spännande att intervjuva killen.

Har en känsla av att han kommer undan med väldigt mycket skit för att han gör film om "viktiga" ämnen.
//Johan

Anonym sa...

Hm, Johan nu känner jag att du undvek frågan lite, från "Azzaro". Vore faktiskt kul att få lite basic-kunskap om dig. Nu vet jag ju hur du ser ut..och typ var du jobbar. Men hur skulle du själv beskriva dig?

Anonym sa...

Men vem är det då?
//Johan

Anonym sa...

Jag är mest känd för min kläddesign och parfymer.

Anonym sa...

Oj, nu mer än någonsin blir jag faktiskt nyfiken på vilka det är som läser den här bloggen egentligen...