tisdag 15 januari 2008

Förlåt men jag kan inte hålla mig

Det har bultat inom mig. Jag har bitit mig själv i läppen, slitit mitt hår i avhållsamhet. Men nu kan jag inte hålla tyst längre, det känns som att jag ska explodera!

Angel, nya filmen av radarparet Nutley och Bergström. GAHHH, vilken rysare!

Såg trailern i julas och trodde först att det var en reklamfilm för tuggummi som man ska ta direkt efter varje måltid. Med reklamfilmsskådisar som var lite för gamla, i lite för omoderna kläder och som spelar "rockmusik". Efter någon minut inser jag att det handlar om en riktig film. Bergström grinar och spelar en avdankad sångerska. Övrga medverkande är Rolf Lassgård och Rikard Wolff.

Smaka på det:

Ett rockband.

Med Helena Bergström.

Rolf Lassgård.

Rikard Wolff.



En premiär jag längtar efter på det där sadomasochistiska viset.

3 kommentarer:

Anonym sa...

För att anknyta lite till den pågående försvarsdebatten. Är inte det här att skjuta in öppna dörrar med världens största kanon? Klaga på Nutley/Bergström, bättre kan du.
//Johan

P.s. Hihi, rolig ordverifiering "klahppy"

Anonym sa...

Jag vet. Det är ju därför jag har hållit mig. Men jag höll på att implodera och var tvungen att få det ur systemet.

Anonym sa...

skumt att Andres Lokko garderar sig för just ditt påpekande johan, två dagar efter att mirre skrivit.. undrar om han gör lite "research" innan han snickrar ihop sina krönikor eller så..