fredag 25 januari 2008

Hur kan en sådan fruktansvärt dålig gala ändå bli så kul?
Varför, åh, varför måste jag alltid skämta med folk? När jag är full? Som jag TROR att jag känner? Framför chefen?
Hur kommer det sig att kändisar alltid hälsar på varandra trots att de inte verkar ha träffats förut, någonsin?
Är det pinsamt att vid snart 30 års ålder fortfarande inte kunna hantera konceptet gratis bar?
Vad är det jag inte förstått med Sonja Aldén?
Hur kunde det bli så sent?
Varför spottade jag ur mig så många ideer på morgonmötet som jag nu måste dra i land fast jag bara vill lägga mig under bordet och dö?
Ska jag kunna ladda om ikväll och ge mig in i nästa festlighet?
Många frågor.
Den som lever kanske får svar.

Nu måste jag kolla in morgonens höjdpunkt en gång till (jag anordnade visning för uppspelta kollegor efter morgonmötet. Sånt man kan göra när alla chefer är borta, ha ha ha..)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oh. My. God.
//Johan

Anonym sa...

utgår nu från att du syftar på trailern. och ja. herre min gud.

Anonym sa...

Jo, resten var ju självklarheter (förrutom det där med att kändisar ska hälsa på varandra, har också undrat över det).

Men trailern var faktiskt värre än jag kunnat föreställa mig. Jag hoppas vid min gud att Cissi Elwin inte varit med och sponsrat.
//Johan