onsdag 29 oktober 2008

Nu ska här kniiipas

Ok, varför kämpa emot? Jag är 30. And I'm proud. Och jag ska börja med pilates. Japp, så ligger det till. Ikväll är det jag som drar på mig tajtsen och tänjer loss, antar jag, med ett gäng andra innerstadsbrudar i sina bästa år. Som börjat fingra på antirynkkrämer, gärna unnar sig taxi och tycker att det börjar bli jobbigt med för hög volym på krogen (ärligt talat, man HÖR ju inte vad folk säger!).

Sedan är det bara att dra förbi ekologiska hyllan på Ica så har jag fixat mig en helkväll!

2 kommentarer:

Caroline Hainer sa...

Dood! Jag köpte ett gymkort på Friskis för 3100 kr i förrgår så nu jävlar. Går du på Friskis?

Anonym sa...

3100 för freakin friskis? vad hände med den gamla goda folkrörelsetanken? (pilates kostar fö 150 spänn per gång)
/M