tisdag 5 augusti 2008

Mitt sommarlov

Jag badade. Undvek solen. Drack mycket. Cyklade på fyllan (rekommenderas ej). Var på landet. Verkligen UMGICKS med mina vänner. Tänkte inget, det är sant var typ helt tom och avslappnad. Hade det nice. Körde lite bil för första gången på tre år. Kom på att det är dags att ta det där förbannade körkortet nu. Grillade och kollade på Ernst. Planerar att gå på en seans.

Har nog blivit en slacker. Misstänker att jag aldrig mer kommer att jobba. Ser ni mig på någon parkbänk i stan senare i höst så har jag full förståelse om ni tittar bort.

3 kommentarer:

Sara Haldert sa...

Du är tillbaka! Hurrey!

Clarence Frenker sa...

...äntligen

Anonym sa...

Efter fyra veckors semester känner jag samma sak.
Så vi ses väl på parkbänken då. Vilken park tänkte du ta?