tisdag 17 mars 2009

Jag = copycat

Jag snodde den här listan rakt av från Sara (fast jag har satt in egna svar alltså). Och hon hade visst snott den i sin tur. Typiskt media.

DAGENS VILL HA: Arbetsmoral.
DAGENS KLÄDSEL: Ett par ganska fula mamma-jeans, min killes kofta, stoor t-shirt.
DAGENS SMINK: Som vanligt: mascara, ögonpenna och lite rouge.
DAGENS FRISYR: En katastrof. Har inte orkat plattånga ordentligt.
DAGENS HÄNDELSE: Dokumentärfilm på Rio, spännande snicksnack med Karro från bladet. Sen indisk lunch med Emma och Anna e. Love the frilansliv.
DAGENS LÅT: Den där nya med Salem al Fakir. GÅR inte att undvika.
DAGENS PLANER: Åka till mormor en sväng. Eh, jobba kanske?
DAGENS SAKNAD: Min kondition.
DAGENS DUMMASTE: Akut trötthet. Och intolerans mot folk jag inte riktigt orkar med att vara trevlig mot. Skärpning.
DAGENS SJUKA: Anar jag en svag rodnad i halsen?
DAGENS DROG: Kaffe i så fall. Den enda drog jag har kvar. (Sara detta svarade du med- är du också på smällen?)
DAGENS KÖP: En flaska Ramlösa. Utan smak. Man har ju läst "Hemlige kocken".
DAGENS GODIS: Mörk choklad.
DAGENS HUMÖR: Ofokuserad. Kommer att straffa sig snart.
DAGENS ORD: "Passa på och sov nu. Medan du kan".

1 kommentar:

Sara Haldert sa...

HAHA! icke. men jag har ju slutat snuusaaa. men jag dricker ju fortfarande. det glömde jag liksom.