tisdag 29 juni 2010

Att ligga med 20-åringar

...är tydligen helt bananas nu för tiden. Inte för att jag har den blekaste. Men jag har hört ett och annat. En för mig bekant 30-plussare som bröt upp från ett långvarigt förhållande för några år sedan har nu konstaterat att det nästan inte finns några lika gamla tjejer kvar där ute på marknaden (hm, kan det verkligen stämma?) och har då liksom tvingats söka sig neråt i åldrarna. Enligt uppgift är detta "skittråkigt" och "förbryllande". Det förstnämnda eftersom 20-åringarna inte har så mycket intressant att säga och det senare eftersom de är så porrskadade att de "gör vad som helst". För killens skull.

Jag vet inte men det kan vara något av det deppigaste jag har hört.
Har den där mystanten från RFSU som förklarar vikten av glidmedel och njutning på egna villkor helt slutat med sina rundor i skolorna nu för tiden?
Verkar vara läge för en comeback.

Inga kommentarer: