onsdag 1 april 2009

Det är synd om mig

En gång varje år brukar jag få migrän. Det brukar hålla i sig i ungefär två dagar. Minns för två år sedan då eländet slog till samtidigt som jag var ute på jobb - undersökte hur det var att ha en personal shopper i Sickla. Det provades kläder och det fotades. Och sedan skulle det skrivas text och fort skulle det gå.

Jo, det var ganska jobbigt. Men undrar om det inte är värre nu, när jag parar ihop det med domnade fingrar, tio kilos övervikt och sömnproblem (=graviditetseffekter, tjoho). Och jobb som måste utföras. Typ NU.

Det finns tydligen migränmedicin men det är inte kosher när man har en liten rackare i kaggen. Så här sitter jag och festar loss på alvedon (bah!) och hoppas att årets omgång går över snart. Åh, skjut mig någon.

Inga kommentarer: