tisdag 19 februari 2008

Våga vägra oäktingar

Äntligen!
Vet inte varför men de senaste åren har mina kompisar fokuserat stenhårt på att reproducera sig. Och det är ju inte speciellt kul för typ mig. Gulligt att titta på de små liven, visst, och härligt att se sina vänner lyckliga. Men ur kompisaspekten är barnalstring nästan enbart en negativ faktor.

Fast nu jäklar har en helt annan gren i vuxenträdet börjat blomma ut och jag kan bara säga halleluja: Bröllopen!
Äntligen en utvecklande aktivitet som är rolig för fler än bara de inblandade. Det är ju en riktig vinnare att gå på bröllop och bra mycket roligare än barnvagnspromenader och uteblivna festkvällar.

Innan året är slut kan jag få gå på FYRA bröllop! Med lite inbjudningsflyt.
Jag är sjukt laddad och planerar redan outfits, lämpligt nog blir det till att fixa ihop både vår, sommar och vinterklänningar.
Åh så kul det ska bli.
Och med lite tur så slipper jag planera några möhippor också....

Inga kommentarer: