fredag 7 december 2007

Utmanad

Sara här intill har skickat vidare en trevlig utmaning. Det handlar om att skriva en lista på sju saker som man önskar sig. Sedan ska man skicka vidare till sju andra bloggare. Jag känner nog inte sju andra bloggare, så jag uppmanar istället er som läser här att skriva vad NI önskar er, nere i kommentarsfältet.

All I want for christmas:

1. Jag vill gå på spa och bli knådad av hårdhänta fruntimmer, utan pardon.

2. Fred på jorden.

3. Skriva längre texter. Inte för att there's anything wrong with de korta. Men ni fattar. IBLAND skulle det vara kul att få breda ut sig.

4. Få min cykel lagad.

5. Semester i paradiset.

Hmm...det här liknar ju inte alls en riktig önskelista. Ok, nytt försök.

6. Dr Mario. Mitt favorit tv-spel alla kategorier. Finns kanske att nostalgiköpa till Wii.

7. En katt. Eller en hund.

2 kommentarer:

Caroline Hainer sa...

Vaddå inte känner sju bloggare. Du känner ju mig. Ju.

Anonym sa...

Ja, precis. Jag känner typ en. Men varsågod, du är utmanad!