torsdag 13 december 2007

Jo, jag med

Oj oj oj, jag har fått en ny idol i genren blåsta dokusåpastjärnor. Ni som har följt "Bonde söker fru" har säkert full koll. Men för mig var Karl-Petters puckobrud en ny bekantskap i tv-soffan igår. Och jag måste säga att jag blev inspirerad. (Recap för er som inte kollade: Karl-Petter valde bruden och nu ska de få åka på en "romantisk resa" till Lissabon ihop. Puckobruden visste inte om Lissabon var ett land eller en stad.)

Karl Petter: Nä, jag är också ganska kass på geografi.
Puckobruden: Jag är inte så kass. Jag har bara lite otur när jag tänker.

Jag har bara lite otur när jag tänker.

Det kan vara det bästa jag har hört på tv i år.
Kanske i hela mitt liv.
Det ska bli mitt nya mantra när jag gör bort mig i framtiden.

Jag har bara lite otur när jag tänker.

Inga kommentarer: